РУС   ENG
 

Як отримати виплату

Страховий випадок (Insured Loss) — подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі.

Якщо у Вас стався страховий випадок негайно зателефонуйте за телефоном +38(044) 494-31-31 та спеціаліст сервісної служби проконсультує Вас по подальшим діям. 

Перші дії після ДТП

  • Ввімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки;
  • Обов’язково викликати на місце події співробітників ДАІ;
Детальніше...
  • Ввімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки;
  • Обов’язково викликати на місце події співробітників ДАІ;
  • Не змінювати положення транспортних засобів на проїзній частині до приїзду співробітників ДАІ
  • Провести всі можливі заходи  по наданню першої медичної допомоги потерпілим, в разі необхідності, викликати "швидку допомогу";
  • При наявності фотоапарату, бажано сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів учасників ДТП;
  • Записати дані очевидців та інших учасників ДТП, а саме: марка та реєстраційні номери транспортних засобів;
  • П.І.П. водіїв; адреси проживання; контактні телефони; інформацію о наявності договорів страхування; 
  • Провести всі можливі заходи по зменшенню розміру збитків;
  • Негайно (не пізніше 24 годин) зателефонувати до страхової компанії за тел. +38(044)496-52-51 та повідомити про подію, після чого на протязі 3-х робочих днів подати письмову заяву Страховику про настання цього випадку.

Заяву про настання страхового випадку Ви можете надати:

  • електронною поштою: nikonov-a@prosper.com.ua;
  • Факсом, за телефонами: +38(044)581-55-81, +38(044) 581-68-44;
  • поштою (телеграфом) за адресою: 04080, Україна, м. Київ, вул.Фрунзе, 1;
  • особисто або через уповноваженого Вами представника в офісі Компанії, що розташований за адресою: 04080, Україна, м. Київ, вул. Фрунзе,1, 2-й поверх (відділ врегулювання збитків).

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення щодо виплати страхового відшкодування за договорами добровільного страхування транспортних засобів

Копії наступних документів:

  • посвідчення водія;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ;
  • талон попереджень;
  • копія паспорту Страхувальника — фізичної особи;
  • довідка про індивідуальний податковий номер (для Страхувальника — фізичної особи);
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для Страхувальника — юридичної особи);
  • копія шляхового листу (для Страхувальника — юридичної особи).

Документів:

  • Довідка компетентних органів про реєстрацію події;
  • Довідка органів внутрішніх справ або інших компетентних органів про причини та обставини страхової події;
  • довідка встановленого зразка про обставини ДТП;
  • у разі порушення кримінальної справи, копія постанови про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи за фактом події;
  • довідка з пожежної, метеорологічної або сейсмічної служби;
  • Документи щодо підтвердження матеріального збитку згідно з умовами Договору;
  • Інші документи, необхідні для підтвердження причин та обставин страхового випадку, розміру заподіяних збитків і законності пред’явлених вимог на письмовий запит Страхувальника.




© 2009 СК «Добробут та Захист»

Як отримати виплату. Страхова компанія Добробут та Захист. Страхування, страхова компанія